zaterdag 7 maart 2009

Hou van me

Je neemt mijn hand en houdt hem
daar waar het veilig is
dicht bij je hart, dat altijd klopt
Je neemt mijn hoofd en houdt het
daar waar het goed is
dicht bij het jouwe dat niet stopt
Je neemt mijn hart en houdt het
daar waar het vertrouwen is
dicht op je hart, diep in je hoofd
Ik geef mijn hand, mijn hoofd, mijn hart
zonder het terug te willen
weet dat het veilig is
daar waar jij het houdt
Ik geef je zelfs de sleutels
van alles wat gesloten was
weet alleen niet zeker
Of het open moet
Ik bewonder je moed
en je wil om te begrijpen
de kans die ik krijg om mezelf weer te zijn
Ik bewonder de kracht
en de rust in je ogen
En ik hou van jou, zelfs al doet liefde pijn
Herinneringen die ik wilde vergeten
vergeten gedachten die ik me herinner
met watervallen tegelijk spatten ze op je handen
maar je laat me niet los
Laat me niet los.

Geen opmerkingen: