donderdag 8 september 2011

Anders

Waarom kon je niet een beetje meer zijn zoals iedereen Niet paars waar ieder rood kiest niet krom als alles recht gaat Niet tegen als de wereld voor lijkt te zijn Daarom kon je niet een beetje meer jezelf zijn Nam je beslissingen die niemand aan zag komen maar die precies waren dat wat niemand had verwacht Jij wilde niet rood, krom en tegen Maar als het niet mee wil zitten Kun je soms beter zelf maar afwijken van dat Wat je niet zijn kunt Dus roep ik groen, zodat jij paars kunt zijn en maak ik bochten die ik zelf niet aan zag komen Zodat jij je hoofd neer durft te leggen daar waar ik je kussen zie Waarom kon jij niet een beetje meer zijn zoals je wilde zijn Nu is mijn nu, en allang niet meer het jouwe Zo anders, had het ook niet gehoeven. Jip

Geen opmerkingen: