donderdag 9 april 2009

Vraag me alsjeblieft vandaag

Vraag me alsjeblieft vandaag
niet waarom ik zwijg
Kijk me vandaag maar even
helemaal niet aan
Je stem die altijd rust biedt
doet nu enkel pijn
En alles gaat voorbij
zelfs dit

Vraag me alsjeblieft vandaag
niet waarom ik het niet zie
Luister vandaag maar even
niet naar de dwaze woorden
Je armen die me altijd veiligheid bieden
voelen nu enkel als ketens
En alles gaat voorbij
zelfs dit

Vraag me alsjeblieft vandaag
niet wat er nog gaat komen
Voel vandaag maar even
niet wat ik voelen moet
Je liefde die me altijd warm houdt
kets ik af op onmacht
En alles gaat voorbij
zelfs dit

Vraag me alsjeblieft vandaag
niet om de wereld te begrijpen
Doe vandaag maar even
net of ik er niet ben
Alles wat bij jou hoort
is me even te veel
En alles gaat voorbij
zelfs dit

Vraag je alsjeblieft morgen
maar weer om mee te lopen
Wees morgen maar weer blij
met alles wat ik ben
Jij bent morgen weer alles
wat mijn wereld draaiende houdt
En alles gaat voorbij
maar dat niet.

Jip

Geen opmerkingen: