zondag 6 april 2008

Ik mis je niet

Ik heb gedacht dat ik je zou missen
Als je niet meer naast me zou staan
Jouw hand ergens naast de mijne
Ik had gedacht dat dat nooit zou verdwijnen
Maar ergens in het grote geheel
Voel ik mijn schouders rechtten
En mijn blik omhoog gaan
Geen randjes meer te tellen
Ik hoef niet meer te rennen
Ik mag
Als ik wil
Maar ik hoef niet meer

Ik heb gevreesd dat ik je zou missen
Als je niet meer naast me sliep
Je lichaam ergens naast het mijne
Ik had gedacht dat dat nooit zou verdwijnen
Maar ergens in de lange nacht
Voel ik mijn lichaam ontspannen
En mijn armen langs mijn lichaam glijden
Geen zuchtjes meer te tellen
Niet meer te blijven liggen
Ik mag
Als ik wil
Maar ik hoef niet meer

Ik heb gehoopt dat ik je zou missen
Als je niet meer in mijn leven zou zijn
Jouw stem niet meer door de mijne
Ik had gedacht dat dat nooit zou verdwijnen
Maar ergens tussen alle stemmen
Vervaagt de jouwe tot ruis
En hoef ik niet meer te luisteren
Geen aandacht meer
Ik mag
Als ik wil
Maar ik wil niet meer.

Jip

Geen opmerkingen: