zondag 31 oktober 2010

Irl

Wanneer de hele wereld
enkel nog de ogen richt
op een oplichtend scherm
-refresh, refresh, refresh-
Men enkel leest
hoe goed het feest
moet zijn geweest
-refresh, refresh,refresh-
Gefeliciteerd, vandaag en morgen
ik zie dat ook je hond verjaart
dat moet gevierd, met veertig smiles
en een virtuele taart
-refresh, refresh, refresh-
Ik ben je vriend op hyves
en facebook, ken je werk van
Linkedin
Jammer genoeg ben je niet single
ik heb ook nog geen vriendin
-refresh, refresh, refresh,
IRL ken ik er veertig
maar op mijn page wel honderd en een
Ik blog en post op elk event
maar ik ga er toch niet heen
-refresh, refresh, refresh-
Alle ogen zijn gericht
op wat Explorer ons weer biedt
zo erg dat men soms niet eens
zijn buurman, irl, nog ziet
-refresh, refresh....... ow nee....een crash!

Jip

Geen opmerkingen: