zaterdag 20 oktober 2007

Afscheid vol spijt

Ik ontneem je de zin om te dansen
Maar dansen heeft geen zin meer
Ik ontneem je de zin om te lachen
Maar lachen heeft geen zin meer
Ik ontneem je de zin om te praten
Maar praten heeft geen zin meer

Ik geef je de wil om te huilen
Maar huilen wil je niet
Ik geef je de wil om te klagen
Maar klagen wil je niet
Ik geef je de wil om te gaan
Maar gaan wil je niet

Ik bracht je het verlangen
Maar verlangen kun je niet brengen
Ik bracht je de pijn
Maar pijn kun je niet brengen
Ik bracht je de twijfel
Maar twijfels kun je niet brengen

Ik brak je wil om te leven
Maar leven kun je niet breken
Ik brak je wil om te houden
Maar liefde kun je niet breken
Ik brak je grootste bezit
Maar mij kon ik niet breken

Toen moest ik maar gaan.

Jip

1 opmerking:

Anoniem zei

vaag..maar prachtig!!!

dikke kus van es