donderdag 2 augustus 2007

De keuze en het afscheid

Je zweeft hoog boven me
hoger dan ik kan reiken
Misschien als ik spring
maar dat moet nog blijken

Ik kijk omhoog
ik kan je zien ik kan je horen
Het is tervergeefs
ik heb al verloren

De herinnering slijt
jouw hand in de mijne
Ik herken het nu nog
in tijd zal het verdwijnen

Je stem klinkt hol
in de gaten die je achter liet
Je zal slijten
zonder verdriet

Zal je me missen
als de wolken vergaan
Je zal me vergeten
zo is het altijd gegaan

Dus zweef je boven me
hoog heel hoog
als mijn eigen engel
Met een knipoog

Jip

2 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

hoog boven je
in een oceaan
van vergetelheid
knipoog ik gelaten

vult mijn stem
onzuiver de gaten
die ik achter liet
om daar te slijten

les mijn toost
onzuiver de dorst
zodat je de volgende
niet zult missen

hoog boven je
verloren zwevend
in een oceaan
van vergetelheid