vrijdag 15 juni 2007

Twijfel

Kleine woorden schreef hij op mijn hand
Ik vind je lief
Ik vind je mooi
Blijf jij bij mij
Zonder pen of inkt
Stonden ze daar geschreven
Alleen een goede lezer zou ze zien
Gekriebeld in de lijnen van mijn vel
Alleen voor mij
Ze staan er wel
Tot ik mijn handen afhak

Kleine woorden schreef hij in mijn hart
Ik vind je lief
Ik vind je mooi
Ik blijf voor altijd bij je
Zonder pen of inkt
Stonden ze daar geschreven
Alleen je juiste lezer zou ze zien
Gekunsteld in het kloppen van mij hart
Alleen voor ons
Staan ze daar
tot mijn hart niet meer klopt

Grote woorden verschijnen soms op papier
Twijfel.... Twijfel ... Twijfel...
Iedereen kan ze lezen
Iedereen kan ze zien
Gebeiteld in het wezen van mijn bestaan
Dus hou ik mijn handen voor mijn ogen
Mijn oor bij mijn hart
En heb je lief, mijn lief

Jip

Geen opmerkingen: