vrijdag 29 juni 2007

Ongelukkig in de liefde?

De man die de vrouw niet kon hebben
nam genoegen met de vrouw die hij hebben kon
De man nam zijn verlies en hij liet het
De vrouw vond het best en de liefde begon
als een doodgedrukt plantje
en nog zonder water
misschien zonder aarde
maar dat was nog later

Ze zeiden vaak beide het was niet wat ik wilde
maar ja niemand hielp me erbij
Het was niet wat ik droomde maar ach wat denk je
Ik ben best gelukkig en jij vrouw wat jij?
Dus ze waren wel samen
en vaak met zijn tweeën
zij keek tv boven
hij keek het benenden

Ik hoop toch ooit op een vrouw met een passie
maar ja ik kreeg enkel nog haar
Het is beter dan niets en ze doet het nog best
dus ik laat het er bij en we nemen het maar
Ze lieten de wereld
niet eens schijn beleven
het was niets of dit
het was nemen niet geven

De man die de vrouw die hij wilde niet kreeg
en zo dus de strop aan zijn nek strakker reeg
nam de vrouw die hij krijgen kon
sprong hoog, en sprong laag en sprong van het balkon

Jip

Geen opmerkingen: