dinsdag 14 oktober 2008

Nimmer minder

Je had me waar je me wilde hebben
Ik was waar ik niet moest zijn
de grond onder mijn voeten drassig
Open gaten in mijn hoofd
Wandel eenvoudig in mijn mijn
daar waar ik niet was kon ik zijn
en nergens in dit alles was er meer
nimmer meer,
en immer minder

Je had me daar waar je me niet wilde
ik was daar waar ik niet kon zijn
de grond onder mijn voeten ijzig
Lege ruimte in mijn hoofd
Ren voorbarig in mijn eigen
daar waar ik heen moest kon ik gaan
daar waar ik niet kon gaan daar ging ik
en in het grote geheel kwam er meer
nimmer minder
en immer meer

Je had me niet meer, dus kon zijn
ik was daar waar er ruimte was
de grond onder mijn voeten stevig
Duidelijkheid in alle kleuren
Wees mij meer in eigen zijn
daar waar ik ben daar mag ik zijn
daar waar ik niet meer was en kon zijn
en in het alles is er veel
nimmer minder
immer meer en meer

Jip

Geen opmerkingen: