woensdag 21 november 2007

Dank engel

Ik heb een engel op mijn schouder
die kijkt naar mij
hij past om mij
en zegt me als ik door kan gaan
hij kijkt me aan
en glimlacht dan
die glimlach zegt me meer
dan alle woorden in de wereld

Ik heb een engel op mijn schouder
die denkt aan mij
en zorgt voor mij
en vertelt mij als ik goed zal gaan
hij kijkt me aan
en zucht dan
en die zucht zegt me meer
dan alle cadeaus in de wereld

Ik heb een engel op mijn schouder
die hoort bij mij
en blijft bij mij
hij zegt me dat het goed is
en hij kijkt me aan
en gaat dan
en dat hij gaat
zegt enkel dat ik het zelf ook kan

Dank engel

Jip

2 opmerkingen:

Chart Smart zei

Nice Blog :)

Anoniem zei

Ik weet het zeker
het wordt beter met de tijd
ik weet het zeker
je zult niet terug kijken met spijt!

Je kunt het zelf
ik weet het zeker
Je hebt de grootste stap gemaakt
je mag echt trots zijn op jezelf!!

Kus je zussie