zaterdag 19 mei 2007

Mannen

Het is nimmer dat wat ik zocht
Ik zoek niet meer
Het is nimmer wat ik kocht
Ik koop niet meer
Het is nimmer wat ik krijg
Ik krijg niets meer
Het is nimmer als ik zwijg
Ik zwijg niet meer

Ik schreeuw met longen vol lucht
Ik zucht met wolken vol klucht
Ik lach met tranen in de ogen
Over dingen die niet kunnen noch mogen
Ik wandel terwijl ik ren
Ik smeek je om wie ik ben
Ik ga met lichte tred en kom stampend terug
Ik maak mijn zinnen slordig en vlug

Ik wandel altijd fout
Ik wandel niet meer
Ik heb het altijd koud
Ik bibber niet meer
Ik kies altijd de verkeerde kant
Ik kies niet meer
Ik ben de prinses van dit land
maar regeer niet meer

Ik krijg je met mijn nagels uitgestoken
Ik laat je in mijn ogen koken
Ik heb je aan mijn mes geregen
Ik heb je uiteindelijk gekregen
Ik heb het je meegedeeld
En ben uiteindelijk verveeld

Mannen

Geen opmerkingen: