dinsdag 27 mei 2008

Het komt wel goed/ het is genoeg/het is nog mooi

Het komt wel goed schat
als de wereld op zijn kop gaat staan
Het komt wel goed lief
Als we nu gewoon gaan slapen
Het komt wel goed lieverd
Als we net doen of het niet zo is
Het komt wel goed
Het komt wel goed


Het is genoeg schat
de wereld draait verder
Het is genoeg lief
Ik wil niet meer slapen
Het is genoeg lieverd
Ik wil nit doen of het niet zo is
Het is genoeg
Het is genoeg


Het is nog mooi schat
Als we nu gewoon volhouden
Het is nog mooi lief
Want iedereen zegt dat het zo is
Het is nog mooi lieverd
Want ik weet dat het goed is
Het is nog mooi
Het is nog mooi

En zwijgzaam gaan de dagen
over in de nachten
en de uren en minuten
tikken moedeloos voorbij
En ik hoor ze aan en hoor ze komen
zwijgend in de wereld
waar het goed is en mooi
maar nu vooral genoeg

Jip

1 opmerking:

Anoniem zei

Voel mij slechts een vriend
die buiten staat te wachten
maar spreek jij nog mijn taal.

Henk