dinsdag 16 oktober 2007

Platte bloemen

Ooit was je alles wat ik ooit wilde hebben
en ik had wat ik ooit wilde hebben
Ooit was het goed wat je dan zouden krijgen
maar het werd nooit goed wat wij zouden krijgen
het werd enkel anders
en anders en ooit zou het zijn
Zoals wij beide wilden

Ooit was ik alles wat je ooit wilde hebben
en je had wat je ooit wilde hebben
Ooit leek je wereld mooier met mij
maar het werd nooit mooier
en wolken schoven langs
en de zon wilde niet meer
Zoals wij beide wilden

Ooit lijkt soms zo lang geleden
soms is het gisteren
We geven het op
pakken de brokstukken
lijmen ze weer
tot ze kapot gaan op de vloer
Zoals wij het ooit wilden is het nooit

Toch zal ik van je jou blijven houden
hoewel jij zegt dat ik het niet doe
en me tegenspreek
alle bloemen plat wil trappen
niet meer water wil geven
Zoals wij het ooit wilden
zal het nooit zijn
Maar ik vind anders ook goed.

Jip

Geen opmerkingen: